Discofredag

Kom hem från dagens första träningspass för en stund sedan och även idag kändes det riktigt bra trots en dödlig träningsvärk i framsidan av låren från igår.. Kommer knappt upp för trappan haha. Tanken var egentligen spinning men jag avbokade den och körde armar istället och det var rätt gött att få pumpa på lite. Det ä ju ändå discofredag! Avslutade med 5km på crosstrainern på 15 min så staplade ut från gymmet rätt svettig om man säger så.  
 
Nu ska jag ta det lugnt en stund och läsa lite kursliteratur innan martin kommer och ska kolla Game Of Thrones med mig. Och längta tills dagens första måltid som kommer tas in 12.. Bara två timmar kvar nu juu!! Även om jag är lite hungrig är det inte alls så illa som jag trodde det skulle vara. Får hoppas att det inte blir tuffare med tiden ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback