9 månader <3

Har haft en riktigt bra dag idag. Gick bara till 12 och när jag slutat träffade jag upp Martin i Lund för att fira att vi varit tillsammans i nio månader idag. Vi skulle egentligen käkat på ett annat ställe men hade glömt kolla upp öppettiderna (klantigt..) så det blev att traska vidare till ett Thaimatställe istället som också har riktigt bra mat. Där åt vi oss äkligt mätta och tog sedan en runda på stan innan det blev en tur till Essperesshaus för lite fintkaffe och att sitta och njuta av livet. Så underbart bra dag och har varit riktigt mysig. 
 
Jag kom hem för ungefär en timme sedan och har nu suttit och fixat en uppgift som ska in imorgon och även satt ihopa en spellista inför fredagens plåtning av Evergrey så jag kan tagga till riktigt ordentligt. Ska bli så skoj att både se och plåta dem igen, ett tag var de faktisk ett av mitt favoritband! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback